dinsdag 28 maart 2017

Woonwarenhuis Dok 2


Een tijdje geleden kwam in Dok 2 tegen via Facebook.
Na online een aantal leuke dingen gespot te hebben moest ik natuurlijk deze winkel bezoeken! Dok 2 is een woonwaren huis in Veenendaal. Toevallig hadden ze afgelopen zondag koopzondag en ben ik er een kijkje gaan nemen.



Wat een leuke winkel zeg! De etalage is leuk aangekleed en trekt je gewoon naar binnen, want je wilt meer zien. Eenmaal binnen zag ik snel dat het concept veel weg heeft van Loods 5. Maar dit mag de pret niet drukken. Want voor elke woonstijl kan je hier terecht. Natuurlijk had ik wat items gespot die ik sowieso wilde hebben en ben hier dan ook mee naar huis gegaan!


Ooit heb ik bij de Action zo'n simpel (verschrikkelijk) lelijke keukenrol houder meegenomen want ja ik had er eentje nodig en lekker low budget. Prima, tot het huis helemaal ingericht was en ik allemaal leuke en mooi matchende items op m'n aanrecht had staan, behalve die lelijke keukenrol houder. Hier moest een nieuwe voor komen maar toch niet te duur. Die vond ik bij Dok 2 van het merk TOSCA







Een mooi design en nog betaalbaar ook. deze moet natuurlijk mee naar huis. Eindelijk kan mijn keukenrol ook shinen op het aanrecht. TOSCA heeft nog meer items voor in huis met een mooi design, alleen heb ik geen webiste van hun kunnen vinden. Via google kan je op verschillende website's hun producten vinden. Ik ben er helemaal happy mee!


Al een tijdje was ik op zoek naar een leuke koffer, opbergkist achtig iets voor in de woonkamer met bijvoorbeeld een leuke plant erop ter decoratie. Maar telkens als ik iets vond was het toch niet helemaal wat ik zocht of gewoon niet naar m'n zin of de verkeerde kleur. Maar bij Dok 2 hadden ze wel precies wat ik zocht. De perfecte opbergkist.




Deze opbergkist heeft het allemaal. De kleur is goed, de maat perfect en gewoon liefde op het eerste gezicht! Deze opbergkist komt uit de collectie van Label 51. Ze verkopen niet alleen deze opbergkisten maar ze hebben nog meerdere varianten. Leuke items die zowel in een Scandinavisch als een industrieel of vintage interieur passen! Het assortiment van Label 51 heeft trouwens nog veel meer te bieden dan deze opbergkisten. Een leuk label (leuke woordspeling) voor ieder wat wils.


Dok 2 is zeker een winkel waar ik nog eens terug ga komen! Zijn jullie hier al wel eens geweest?

Liefs,
Manon! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten